Масштабне дослідження показує, що ЕО автомобілі надійніші за традиційні з двигуном внутрішнього згоряння, з однією несподіваною загальною проблемою
Масштабне дослідження показує, що ЕО автомобілі надійніші за традиційні з двигуном внутрішнього згоряння, з однією несподіваною загальною проблемою

Масштабне дослідження показує, що ЕО автомобілі надійніші за традиційні з двигуном внутрішнього згоряння, з однією несподіваною загальною проблемою

Організація ADAC виявила, що електромобілі рідше ламаються, навіть при більшій кількості електромобілів на дорогах.Неймовірно, але проблеми з батареєю є провідною причиною поломок як для електромобілів, так і для автомобілів з ДВЗ.Лише в категорії автопокришок електромобілі зазнають більше поломок, ніж автомобілі з ДВЗ.Дебата між електрокаром і автомобілем з ДВЗ вже не обмежується лише продуктивністю чи викидами, тепер вона також стосується надійності. За даними найбільшої організації дорожньої допомоги Європи, Німецького автомобільного клубу (ADAC), електромобілі можуть тихо перемагати в цій боротьбі.Співробітники, іноді відомі як “Жовті ангели” через свої яскраві уніформи, відреагували на понад 3,6 мільйона поломок протягом останнього року, зробивши це дослідження. Вони зареєстрували деталі кожного дзвінка, і ця гора даних показує, що електромобілі ламаються. Більше:За вперше за 2024 рік ADAC сказав, що має достатньо даних для впевненого висновку щодо надійності електромобілів, і цей висновок на користь електромобілів. Ще один рік даних підтвердив цю тезу. Хоча кількість викликів на обслуговування електромобілів зросла, вони становлять лише 43 678 з 3,6 мільйонів загальної кількості або всього 1,2%.Організація зауважила в своєму нещодавньому . що зростання ймовірно пов’язано зі збільшеною популярністю електромобілів. Крім того, результати повинні бути більш точними, оскільки деякі електромобілі на дорогах зараз старші на рік.Найважливіше, 2024 рік був першим роком, коли ADAC вважав, що у нього є достатньо даних для впевненості у тому, що електромобілі надійніші. За іншим роком записів цей результат виглядає ще сильніше. “Для автомобілів, які були перші зареєстровані між 2020 і 2022 роками, на кожні 1 000 автомобілів електричних транспортних засобів припадає 4,2 поломки,” – повідомляє німецьке видання Handelsblatt. Для автомобілів з ДВЗ в тому ж віці цей показник сягав 10,4.Рідне Слабке Місце Для ICE та EVsЦікаво, що найбільш поширеною проблемою для обох типів приводу була однакова: 12-вольтова . Вони були проблемою у 50 відсотках поломок для електромобілів і 45 відсотків поломок для автомобілів з ДВЗ. Почти в кожній категорії за останні кілька років автомобілі з ДВЗ мали більше або рівні проблеми порівняно з електромобілями, включаючи систему електроживлення, управління двигуном та освітлення.Єдине місце, де здається, що у електромобілів є більше проблем – це шини. Зокрема, 1,3 викликів на обслуговування з 1000 були пов’язані з електромобілем з проблемами з шинами, тоді як автомобілі з ДВЗ мали лише 0,9 в тому ж населенні. Слід відзначити, що нові електромобілі, схоже, не стикаються з такою ж проблемою.Звісно, електромобілі також позбавлені можливих проблем ICE незалежно від віку. У них немає масла для заміни, або складної системи приводу, яка є у внутрішнього згоряння, і в результаті вони мають менше деталей, що можуть ламатися.ADAC визнає складнощі порівняння електромобілів та автомобілів з ДВЗ на цей момент. Дані обмежені, оскільки електричні автомобілі просто не існують на дорогах вже так довго, і ми все ще не можемо знати, наскільки надійними вони будуть після 10+ років у використанні. Однак це є хорошим підказкою того, що електромобілі поступово поліпшуються і можуть стати більш практичним способом транспорту, навіть якщо ми ігноруємо їх вплив на сталість. Для отримання більш детальної інформації.

Джерело матеріала
loader
loader