Meta зазнала фінансової катастрофи: чому метавсесвіт обійшовся в $45 млрд
Meta зазнала фінансової катастрофи: чому метавсесвіт обійшовся в $45 млрд

Meta зазнала фінансової катастрофи: чому метавсесвіт обійшовся в $45 млрд

Через чотири роки після того, як Марк Цукерберг перейменував Facebook на Meta, компанія витратила 45 мільярдів доларів на розвиток метавсесвіту. Однак результати поки що виглядають сумнівно, а критики називають цей проект «фінансовою катастрофою».

За даними TechSpot, ця ініціатива стала справжньою фінансовою прірвою, поглинувши 45 мільярдів доларів до початку 2025 року—сума, співмірна з ринковою капіталізацією таких конкурентів Meta, як Snap і Pinterest. Це також приблизно відповідає вартості придбання Twitter Ілоном Маском.

Кореспонденти Yahoo Finance поспілкувалися з колишніми топ-менеджерами Reality Labs, підрозділу Meta, що займається технологіями доповненої та віртуальної реальності. Вони охарактеризували його як «нефункціональний і неорганізований», із частими перестановками керівництва та хаотичними структурними змінами. Багато менеджерів були переведені з інших відділів компанії без необхідного досвіду в AR і VR, що лише загострило проблеми.

Фінансові звіти показують, що втрати Reality Labs значно зросли: 6 мільярдів доларів у 2020 році, 10 мільярдів у 2021-му, 13 мільярдів у 2022-му і 16 мільярдів у 2023-му. У першому кварталі 2024 року підрозділ втратив ще 3,8 мільярда доларів, що перевищує його сукупний дохід за 2022 і 2023 роки.

Водночас річний прибуток Reality Labs продовжує знижуватися через слабкі продажі та нездатність залучити масову аудиторію. Аналітик Deepwater Asset Management Джин Мунстер вважає, що цей напрямок нежиттєздатний та негативно впливає на акції Meta.

Попри те, що деякі інвестори сподіваються на довгостроковий успіх AR і VR, їхній оптимізм поступово згасає. Без швидкого масового впровадження щорічні втрати у розмірі 10–15 мільярдів доларів на метавсесвіт можуть стати непідйомними для компанії.

Джерело матеріала
loader
loader