/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Ff9f7e794a37f9f5a089fba3d928ba931.jpg)
Міноборони запустило нову версію застосунку «Резерв+»
Як передає Укрінформ, про це повідомила у Фейсбуці заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко.
За її словами, нова версія “Резерв+” 1.6.0 вже доступна користувачам.
Резерв+ надсилатиме push-сповіщення, якщо військовозобов’язаного подали в розшук чи зняли з нього.
Також Черногоренко повідомила, що у новій версії застосунку з’явилося ще кілька корисних функцій.
У Міністерстві оборони повідомили, що в оновленому застосунку тепер можна дізнатись про зміну даних в реєстрі “Оберіг” та отримати розширену інформацію з нього. Також додалися категорії у запитах виправлення даних.
Користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з “Оберега”, щоб бути в курсі, які дані про нього є в реєстрі.
Це можна зробити, натиснувши на три крапки електронного військового документа і вибравши відповідний розділ.
Також додані push-сповіщення про зміну інформації в реєстрі "Оберіг". На першому етапі це сповіщення про подання та зняття з розшуку.
Крім цього, з’явилися шість нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:
- Статус “Потребує уточнення”. Коли про людину є інформація в реєстрі “Оберіг”, але без прив'язки до Територіального центру комплектування і це потрібно виправити.
- Помилка в персональних даних. Наприклад, неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження.
- Статус “Порушення правил військового обліку”. Якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається.
- Статус “На обліку”. Коли людина має бути знята або виключена. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною.
- Помилка у даних бронювання. Якщо бронювання є, але дані про це не відображаються. Або вони внесені із помилкою.
- Актуалізація даних про роботу. Дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр Пенсійного фонду України.
“Нові сервіси розширюють кількість ситуацій, які можна виправити за допомогою застосунку. Продовжуємо робити Резерв+ зручною екосистемою для військовозобов’язаних, завдяки якій можна усунути свої труднощі без візиту до ТЦК і очікування в чергах”, - зауважила Черногоренко.

