Міноборони запустило нову версію застосунку «Резерв+»
Міноборони запустило нову версію застосунку «Резерв+»

Міноборони запустило нову версію застосунку «Резерв+»

Міністерство оборони України запустило нову версію застосунку “Резерв+” з функцією push-сповіщень про зміну статусу військовозобов’язаного.

Як передає Укрінформ, про це повідомила у Фейсбуцізаступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко.

За її словами, нова версія “Резерв+” 1.6.0 вже доступна користувачам.

Резерв+ надсилатиме push-сповіщення, якщо військовозобов’язаного подали в розшук чи зняли з нього.

Також Черногоренко повідомила, що у новій версії застосунку з’явилося ще кілька корисних функцій.

У Міністерстві оборони повідомили, що в оновленому застосунку тепер можна дізнатись про зміну даних в реєстрі “Оберіг” та отримати розширену інформацію з нього. Також додалися категорії у запитах виправлення даних.

Користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з “Оберега”, щоб бути в курсі, які дані про нього є в реєстрі.

Це можна зробити, натиснувши на три крапки електронного військового документа і вибравши відповідний розділ.

Також додані push-сповіщення про зміну інформації в реєстрі "Оберіг". На першому етапі це сповіщення про подання та зняття з розшуку.

Крім цього, з’явилися шість нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:

  • Статус “Потребує уточнення”. Коли про людину є інформація в реєстрі “Оберіг”, але без прив'язки до Територіального центру комплектування і це потрібно виправити.
  • Помилка в персональних даних. Наприклад, неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження.
  • Статус “Порушення правил військового обліку”. Якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається.
  • Статус “На обліку”. Коли людина має бути знята або виключена. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною.
  • Помилка у даних бронювання. Якщо бронювання є, але дані про це не відображаються. Або вони внесені із помилкою.
  • Актуалізація даних про роботу.  Дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр Пенсійного фонду України.

“Нові сервіси розширюють кількість ситуацій, які можна виправити за допомогою застосунку. Продовжуємо робити Резерв+ зручною екосистемою для військовозобов’язаних, завдяки якій можна усунути свої труднощі без візиту до ТЦК і очікування в чергах”, - зауважила Черногоренко.

Источник материала
loader
loader