/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fdc8df09dc1609eb0a7d419267d1b2d17.jpg)
Ощадбанк пояснив, чому українці отримують "чужі" SMS-повідомлення
Українцям іноді надходять "чужі" SMS-повідомлення від Ощадбанку. Як пояснив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов, така ситуація виникає через те, що мобільні оператори повторно продають неактивні телефонні номери новим абонентам.
У випадку отримання SMS, адресованих іншій людині, клієнтам слід звернутися до контакт-центру Ощадбанку за номером 0-800-210-800. «Достатньо зателефонувати та повідомити про отримання повідомлень, що не стосуються вас», — зазначив Наумов.
Процедура вирішення проблеми відбувається наступним чином: оператор контакт-центру, отримавши звернення з відповідного номера телефону, знаходить клієнта, до якого цей номер був прив'язаний раніше. Після цього ініціюється видалення номера з профілю колишнього власника.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fa2fa11bd90e1ebe58863c42ada155ea1.jpg)
Для підтвердження операції абоненту надсилають OTP-пароль, який необхідно назвати оператору.
Раніше українцям пояснили, як не стати жертвою зламу в Telegram.

