TikTok крокує в індустрію електронної комерції Японії
TikTok крокує в індустрію електронної комерції Японії

TikTok крокує в індустрію електронної комерції Японії

Китайська соціальна медіа-платформа TikTok увійде в індустрію онлайн-покупок в Японії протягом наступних кількох місяців, повідомляє газета Nikkei.

Компанія готується незабаром набрати продавців для свого підрозділу електронної комерції TikTok Shop в Японії, повідомив Nikkei з посиланням на джерело, залучене до операцій.
TikTok не відразу відповів на запит Reuters про коментар.
TikTok Shop, де користувачі можуть запускати прямі трансляції, продаючи все від кросівок до тіней для повік і отримувати комісію з продажів, відомий своїми товарами зі знижками.
TikTok прагне розширити свій бізнес за межами США, де він очікує угоди, яка забезпечить його присутність у країні. У березні TikTok Shop був запущений для користувачів у Франції, Німеччині та Італії в понеділок, розширюючи його охоплення далі в Європі .
Минулого тижня президент США Дональд Трамп заявив, що угоди щодо долі платформи соціальних медіа, можливо, доведеться почекати , оскільки він сигналізував про можливе припинення взаємного підвищення тарифів між США та Китаєм, яке шокувало ринки.
Раніше Трамп вдруге продовжив термін виділення американських активів TikTok у квітні та запевнив, що потенційна угода все ще «на столі».
Майбутнє TikTok у США, яким користується майже половина американців, виникло в повітрі після того, як закон 2024 року, прийнятий за підтримки обох партій, вимагав від китайської материнської компанії ByteDance відмовитися від програми до 19 січня.
Джерело матеріала
loader
loader