/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F87c70c1d63ac92e2be7a18779fbc5801.png)
Супермаркети тримають покупців на "емоційних качелях": ціни то падають, то зростають
Ціни в магазинах змінюються щодня, і за одну покупку можна або переплатити, або неочікувано зекономити.
Причина — нова стратегія супермаркетів, яка ґрунтується на цифрових технологіях та нестабільному попиті, пише Лариса Гук.
Через падіння купівельної спроможності українців торгові мережі дедалі частіше переглядають вартість товарів. Цінники не стабільні — сьогодні лайм коштує 89 грн/кг, а в сусідньому магазині вже 189 грн/кг. Ще більше дивує різниця між українськими та імпортними овочами - картопля з Єгипту — 34 грн/кг, а вітчизняна — 60 грн/кг. Схожа ситуація і з морквою — стара, але дешева, нова — дорожча, хоч і гірша на вигляд.
Супермаркети активно просувають онлайн-торгівлю та мобільні додатки, що дозволяє їм гнучко реагувати на попит і змінювати ціни хоч щогодини. Все частіше покупці бачать на товарах одразу дві ціни — стандартну і акційну. Але знижка не завжди означає вигоду — часто вона створює ілюзію економії, хоча в загальному ціни повільно, але впевнено ростуть.
Цифрові інструменти, аналітика і спеціальні пропозиції стали головною зброєю торговців. Але логіка в ціноутворенні часом губиться — споживач змушений витрачати більше часу на вибір, аналіз і порівняння, щоб просто купити продукти за розумною ціною.
Зважаючи на ситуацію, Україна все ж продовжує рух уперед. Попри те, що росія напала на нашу державу ще у 2014, коли країна лише оговтувалася після СРСР, влада шукає способи адаптувати економіку і підтримати людей.
Раніше ми повідомляли, в Україні прогнозують здешевлення основних овочів: коли ціни почнуть змінюватися?
Потрібно ловити момент та поповнювати запаси: супермаркети знизили ціни на крупи - детальніше на Знай.ua.
