/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fbbb9a8abd5275d20fe34b396a15cfc88.jpg)
Що вони собі думали? Mercedes CLA EV підтримує лише швидкі зарядні станції з напругою 800В
Новий CLA EV вже викликає суперечки через свій неоднозначний дизайн та перевантажений екранами салон. Ситуацію погіршують невдалі назви електричних модифікацій, такі як CLA 250+ з EQ Technology.Як з’ясувалося, проблеми на цьому не закінчуються. Згідно з останніми даними, ця модель не підтримує швидку зарядку на 400V. Відсутність спеціального перетворювача суттєво звужує вибір доступних зарядних станцій.Така обмеженість, ймовірно, пов’язана з прагненням забезпечити рекордну швидкість зарядки до 320 кВт. Саме для досягнення показників понад 200 кВт необхідна робота під напругою 800V через обмеження струму в кабелях CCS.На відміну від Mercedes, такі виробники як Hyundai та Kia використовують спеціальні підсилювачі напруги, що дозволяє їхнім моделям підтримувати як високу швидкість зарядки, так і широку сумісність із різними станціями.Компанія не пояснює причини відмови від встановлення перетворювача напруги. Це може стати несподіванкою для майбутніх власників, оскільки інформація про обмеження відсутня в офіційних матеріалах. Лише в одному джерелі згадується, що навігаційна система автомобіля не відображатиме несумісні зарядні станції.Залишається незрозумілим, чи стосується ця проблема всіх ринків. Є припущення, що для Норвегії може випускатися версія з перетворювачем напруги, що свідчить про можливі регіональні відмінності в комплектації.
