/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F420acd5286b79e32329b5a7342dfddc9.jpg)
Тікають від мит Трампа: Shein і Temu нарощують обороти у Франції та Британії
Пільги скасовано
Зокрема ідеться про скасування податкової пільги de minimis, яка дозволяла безмитне ввезення товарів до 800 доларів, інформує 24 Канал з посиланням на Reuters.
За даними Sensor Tower, у квітні бренди суттєво наростили рекламні бюджети у Франції та Великій Британії:
- Shein — на 35% у Британії та 45% у Франції,
- Temu — на 40% та 115% відповідно.
Водночас у США витрати на рекламу падають: у першій половині квітня Temu зменшив присутність у соцмережах на 31%.
Компанії зміщують фокус
Компанії вже почали зміщувати фокус на Латинську Америку. У Бразилії рекламні бюджети Shein зросли на 140% за рік, а Temu — у 800 разів. Аналітики розцінюють це як новий етап глобальної конкуренції між двома платформами.
Попри ріст кількості встановлень додатків (+25% у Shein, +100% у Temu), темпи приросту щоденних користувачів залишаються помірними. Це викликає занепокоєння експертів щодо лояльності аудиторії й майбутнього прибутковості платформ на американському ринку.
Професорка маркетингу Кімбер Мадераццо вважає, що китайські компанії вже не борються за нових покупців у США – тепер головне утримати наявних і зміцнити позиції в інших регіонах.

