Netflix презентує свій генеративний інструмент пошуку на базі штучного інтелекту
Netflix презентує свій генеративний інструмент пошуку на базі штучного інтелекту

Netflix презентує свій генеративний інструмент пошуку на базі штучного інтелекту

Після натяку на новий пошуковий сервіс на базі штучного інтелекту під час нещодавньої конференції з питань прибутків , Netflix офіційно представив цю функцію на своєму технологічному та продуктовому заході.

Цей новий пошуковий інтерфейс використовуватиме ChatGPT від OpenAI, щоб забезпечити користувачам можливість розмовного пошуку. Користувачі можуть вводити свої вподобання, використовуючи природні фрази, такі як «Я хочу щось смішне та життєрадісне» або навіть більш детальні запити, такі як «Я хочу щось страшне, але не надто страшне, і, можливо, трохи смішне, але не ха-ха смішне».

Цього тижня функція буде доступна для користувачів iOS у вигляді бета-версії за власним бажанням. Як повідомляло Bloomberg минулого місяця, деякі передплатники в Австралії та Новій Зеландії вже мали до неї доступ.

Інші конкуренти також використовують генеративний штучний інтелект для пошуку. Наприклад, Amazon має голосовий пошук на основі штучного інтелекту на телевізорах Fire TV, який відповідає на відкриті запити про телешоу та фільми. Ближче порівняння можна знайти з інструментом пошуку Tubi на базі ChatGPT, який відповідає на запитання, пов’язані з контентом, та пропонує фільми на основі конкретного запиту користувача.

Однак пізніше Tubi припинив роботу цієї функції, ймовірно, через низький рівень її використання. Залишається з'ясувати, чи зіткнеться нова функція Netflix з подібними проблемами.

Крім того, на заході, присвяченому технологіям та продуктам, компанія згадала про плани використовувати генеративний штучний інтелект для оновлення титульних карток мовами, які вибирають передплатники. 

Джерело матеріала
loader
loader