/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F208a829025132bbc5476a381d6746424.jpg)
Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал, - АГРОТРЕЙД
Напередодні старту нового сезону представники елеваторного напрямку, логістичного відділу та зовнішньоекономічного департаменту Групи АГРОТРЕЙД разом із партнерами — Холдинг АгроВіста та OKKO GROUP — провели серію робочих зустрічей на терміналах півдня України, повідомила пресслужба АГРОТРЕЙД.
Як було зазначено, представники компаній загалом відвідали 10 терміналів у портах Одеса, Південний та Чорноморськ. Також під час зустрічей було проведено переговори щодо умов перевалки, гнучкості логістичних рішень та потенційного партнерства в новому сезоні.
«Ринок змінився. Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал. Через зменшення валу, втрату частини територій і зміну посівної структури логістика стає фактором №1. Ми, як виробники, хочемо чітко розуміти можливості і бачити гнучкість з боку партнерів. Ця поїздка — важливий крок у підготовці до сезону», — зазначає директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності Групи АГРОТРЕЙД Андрій Бут.
При цьому він наголосив, що цього року поїздка вперше відбулася в партнерському форматі і це дозволило синхронізувати очікування між учасниками ринку, посилити комунікацію з терміналами та спільно сформувати бачення на сезон.
У найближчі тижні Група АГРОТРЕЙД, Гермес Трейдинг (АгроВіста) та OKKO GROUP узагальнять результати та визначать можливі точки співробітництва.

