Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал, - АГРОТРЕЙД
Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал, - АГРОТРЕЙД

Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал, - АГРОТРЕЙД

Напередодні старту нового сезону представники елеваторного напрямку, логістичного відділу та зовнішньоекономічного департаменту Групи АГРОТРЕЙД разом із партнерами — Холдинг АгроВіста та OKKO GROUP — провели серію робочих зустрічей на терміналах півдня України, повідомила пресслужба АГРОТРЕЙД.

Як було зазначено, представники компаній загалом відвідали 10 терміналів у портах Одеса, Південний та Чорноморськ. Також під час зустрічей було проведено переговори щодо умов перевалки, гнучкості логістичних рішень та потенційного партнерства в новому сезоні.

«Ринок змінився. Якщо раніше термінали обирали клієнта, то сьогодні — клієнт обирає термінал. Через зменшення валу, втрату частини територій і зміну посівної структури логістика стає фактором №1. Ми, як виробники, хочемо чітко розуміти можливості і бачити гнучкість з боку партнерів. Ця поїздка — важливий крок у підготовці до сезону», — зазначає директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності Групи АГРОТРЕЙД Андрій Бут.

При цьому він наголосив, що цього року поїздка вперше відбулася в партнерському форматі і це дозволило синхронізувати очікування між учасниками ринку, посилити комунікацію з терміналами та спільно сформувати бачення на сезон.

У найближчі тижні Група АГРОТРЕЙД, Гермес Трейдинг (АгроВіста) та OKKO GROUP узагальнять результати та визначать можливі точки співробітництва.

Источник материала
loader
loader