/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2Fd70769ea469c5344992cd049f238cd18.jpg)
Фрахтовий ринок Чорного моря: нових вантажів критично мало
Фрахтовий ринок Чорного моря: нових вантажів критично мало
Суттєвих змін не спостерігається наприкінці весни на фрахтовому ринку Чорного моря.
Як повідомляє ASAP Agri, обсяги нових вантажів залишаються критично низькими, а фіксації обмежені через значний розрив між ідеями фрахтувальників і судновласників.
«Втім, незважаючи на подальше погіршення доступності вантажів у регіоні, судновласники продовжують утримувати ринок стабільним у всіх DWT-сегментах, оскільки чинні ставки фрахту вже перебувають на межі прибутковості (а здебільшого навіть нижче за неї) для власників флоту», — пояснюють аналітики.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, фрахт для партії кукурудзи із глибоководних портів України до Південного Китаю залишається на рівні 32-33 $/т.
У сегменті хендісайзів фрахт для 30 тис. т кукурудзи з глибоководних портів України до східного узбережжя Італії зберігається на рівні 16-17 $/т.
У сегменті коастерів фрахт для перевезення 6 тис. т кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії також без змін — на рівні 29-30 $/т.
Фрахт для перевезень 1-3 тис. т кукурудзи з Ізмаїла або Рені баржами до Констанци залишається на рівні 8-9 $/т.

