Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячного виторгу — дослідження
Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячного виторгу — дослідження

Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячного виторгу — дослідження

У середньому літні майданчики забезпечують закладам 21% щомісячного доходу, йдеться у дослідженні української компанії з автоматизації закладів Poster.

Найуспішнішим місяцем, за даними Poster, є серпень — у цей період внесок майданчиків може сягати до 30% від загального виторгу. У 2024 році люди витрачали найбільше грошей на літніх терасах саме у серпні — близько 681 гривні за візит. У 2025 році середній чек ще більше зросте, головна причина — підвищення цін.

А от несприятливі погодні умови, зокрема зливи та холод, зменшують показники. Цього року через холодний травень виторг з літніх майданчиків впав з 25% у травні 2024 року до 18% у травні 2025 року.

Літні майданчики приносять закладам до 30% від місячного виторгу — дослідження - Фото 1Зображення — Poster

У червні 2024 року виторг з літніх майданчиків помітно знизився та склав лише 15% від усього місячного заробітку. Автори дослідження припускають, що можливою причиною зменшення показників стали посилені мобілізаційні заходи та перевірки в той час. У червні 2023 року цей показник складав 20%.

Серед респондентів — 1500 українських закладів всіх типів бізнесу, які проводили замовлення на літні зали через Poster. Період дослідження — квітень-жовтень 2024 року та квітень-травень 2025 року. 

Читайте також: У Києві можуть змінити правила розміщення літніх майданчиків — що нового?

Джерело матеріала
loader
loader