/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb0bbb8e721f304b9971271ca7e2d095c.jpg)
Чим загрожує українцям ігнорування повірки лічильника
Міжпаливний сезон - оптимальний час для перевірки лічильників тепла і гарячої води. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", таку процедуру необхідно проходити в середньому раз на чотири роки, повідомляє Київтеплоенерго.
Про наближення терміну перевірки можуть нагадувати постачальники послуг через особисті кабінети або сповіщення. Також перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно - за паспортом приладу або попереднім свідоцтвом про повірку.
Для отримання консультацій щодо термінів і процедури перевірки можна звернутися на гарячу лінію постачальника тепла або води. Фахівці підкажуть, як правильно організувати процес та які документи будуть потрібні.
Перевірка квартирних лічильників здійснюється лише ліцензованими організаціями. Актуальний список таких компаній публікується на сайті Міністерства економіки України: http://bit.ly/4ikRw1B. Після проведення перевірки споживач отримує офіційне свідоцтво про придатність приладу до використання.
Копії документів про перевірку слід передати постачальнику через дистанційні канали обслуговування або особисто до найближчого сервісного центру. Це необхідно для актуалізації даних в обліковій системі.
Важливо: якщо термін перевірки пропущено, нарахування за спожиті ресурси будуть здійснюватися за середнім показником за попередній опалювальний сезон.
Відповідно до законодавства, за рахунок абонентської плати проводиться обслуговування та перевірка лише будинкових приладів обліку. Перевірка квартирних лічильників оплачується клієнтом самостійно.

