Meta подала до суду проти розробників додатку Crush AI, який поширює фейкові відверті зображення
Meta подала до суду проти розробників додатку Crush AI, який поширює фейкові відверті зображення

Meta подала до суду проти розробників додатку Crush AI, який поширює фейкові відверті зображення

Компанія прагне домогтися заборони на рекламу цього додатку в інстаграмі та фейсбуці.

Компанія Meta подала до суду проти розробників додатку Crush AI — компанії Joy Timeline HK Limited з Гонконгу — у рамках боротьби із застосунками на основі штучного інтелекту для оголення інших осіб без їх згоди або ж створення сексуальних чи відвертих зображень. Про це компанія повідомила у своєму блозі.

Meta прагне домогтися заборони на рекламу цього додатку на своїх платформах «Інстаграм» та «Фейсбук». Судовий позов ініціювали після невдалих попередніх спроб заблокувати всі рекламні оголошення, пов'язані додатком.

«Цей судовий позов підкреслює як серйозність, з якою ми ставимося до таких зловживань, так і наше прагнення зробити все можливе, щоб захистити нашу спільноту від них. Ми продовжимо вживати необхідних заходів, що можуть включати юридичні позови, проти тих, хто зловживає нашими платформами таким чином», — заявила компанія.

Водночас у Meta визнають, що видалення такої реклами з однієї платформи не матиме великого впливу, оскільки ШІ-додатки для оголення рекламуються по всьому інтернету і доступні в App Store. Тож компанія ділитиметься інформацією, зокрема додатками та сайтами, що порушують правила, з іншими технологічними компаніями у межах програми Tech Coalition's Lanter, щоб вони також могли розслідувати та вживати заходів. З початку співпраці наприкінці березня Meta надала вже понад 3800 лінків.

Крім того, компанія вдосконалить власні методи правозастосування. Вона вже розробила нову технологію, яка зможе ідентифікувати рекламу подібних додатків, навіть якщо вона не міститиме оголених тіл, та використовуватиме технологію зіставлення, аби швидше знаходити та видаляти реклами-копії.

«Ми також застосували тактику, яку використовуємо для порушення мереж скоординованої неавтентичної діяльності, щоб знайти та видалити мережі облікових записів, які керують цією рекламою. З початку року наші команди експертів провели поглиблені розслідування, щоб викрити та зруйнувати чотири окремі мережі облікових записів, які намагалися розміщувати рекламу, що просуває ці послуги», — розповіли в Meta.

Компанія також підтримує законодавство, яке допомагає боротися з насильством з використанням інтимних зображень в інтернеті, та працює над впровадженням нового Закону США про видалення контенту, що є двопартійним кроком у боротьбі з таким насильством в інтернеті та підтримці постраждалих.

«Ми також продовжуємо підтримувати законодавство, яке надає батькам право контролювати та схвалювати завантаження додатків своїми підлітками. Окрім позбавлення батьків тягаря повторних схвалень та перевірки віку в незліченних додатках, які використовують їхні підлітки, це також дозволить батькам бачити, чи намагається їхній підліток завантажити додаток з оголеними зображеннями з App Store, та запобігти цьому», — додали в Meta.

Нагадаємо, у січні 2025 року некомерційна дослідницька група AI Forensics повідомила, що за рік Meta запустила на своїх платформах у Європі щонайменше 3316 рекламних оголошень з відвертими зображеннями та відео для дорослих, охопивши до 8 мільйонів користувачів.  Meta визнала, що приклади у звіті суперечать її правилам, і заявила, що видалила їх.

Фото: Meta

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader