/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2F7cae44b77a5b339af51969db82c25c96.jpg)
Купівля товару в Інтернеті. Кіберполіція попереджає про шахраїв!
Купуючи на сайті дитячи речі, продавець попросив часткову передоплату та надав реквізити для оплати. Після здійснення мною оплати, продавець видалив оголошення, в подальшому зв’язок із продавцем був втрачений, свого замовлення я не отримав, кошти мені не повернулися.
Зловмисники можуть “продавати” в інтернеті товари, яких насправді не існує, за частковою передплатою або повною оплатою наперед – надав коментар начальник 9-го відділу управління протидії кіберзлочинам у місті Києві капітан поліції Андрій Пархоменко.
Пам’ятайте:
✅ Купуйте товари та сплачуйте кошти лише на перевірених сайтах.
✅ У разі сумнівів надайте перевагу післяплаті.
✅ Для онлайн-шопінгу відкрийте віртуальну картку і переказуйте на неї лише суму грошових коштів, необхідну для подальшої оплати.
✅ Перевіряйте правильність назви необхідного сайту (один непомітний символ на панелі адреси може означати, що ви потрапили на фішинговий ресурс).
❌ Нікому не повідомляйте термін дії картки, CVV та PIN-код.
❌ При купівлі на платформі оголошень обговорюйте деталі угоди тільки в чаті цієї платформи – НЕ переходьте в сторонні месенджери.
На замітку:
- Передплата може коштувати втрати всього!
- Купуючи онлайн, не сплачуй наперед!
- Сумніваєшся в продавці? Краще відмовся!
- Фейковий товар = фейковий продавець!
- Онлайн-шопінг потребує уваги: перевір усе двічі!
Також до вище зазначеної інформації, просимо Вас долучитись до соціального проєкту «БРАМА» – це проєкт, що був створений за підтримки кіберполіції України та волонтерських організацій для протидії дезінформації та блокування протиправного контенту.
Начальником 9-го відділу (оперативного пошуку та партнерства у сфері інформаційних технологій) управління протидії кіберзлочинам в місті Києві капітаном поліції Андрієм Пархоменком, було зазначено та наголошено на тому, що головною метою є очищення інформаційного простору від російської пропаганди та сервісів поширення дезінформації, а також знищення осередків незаконного поширення забороненого контенту.
Місія полягає у тому, щоб кількісно зменшити присутність росіян, що поширюють пропагандистські матеріали, у медіапросторі та якісно навчати виявляти й утилізувати ворожий контент.
Для того, щоб бути частиною проєкту, користувачам достатньо мати мобільний телефон або компʼютер та трохи часу, який користувач готовий приділити для важливої справи.
Задача учасників – надсилати скарги на надані нами пости, сервіси, посилання тощо. Більше скарг – більша вірогідність блокування контенту.
Запрошуємо долучитись до соціального проєкту “БРАМА”
Tweet

