/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2F9a497b4a62e371fcd65e36430edc16b7.jpg)
Пасажири поїзда Київ–Запоріжжя скаржаться на несправні туалети: що кажуть в Укрзалізниці
У нічному поїзді №38/37 сполученням Київ–Запоріжжя пасажирка повідомила про те, що санвузли не працювали в її та сусідньому вагоні.
Що сталося
Пасажирка Антоніна Богуславська на своїй сторінці у Facebook повідомила, що в поїзді №38 Київ–Запоріжжя “не працювали туалети одразу у двох вагонах”. Вона зазначила, що за ціною квитка такі умови — це “неОК”, викликає дискомфорт і демонструє неповагу до пасажирів та працівників УЗ. За її словами, білет коштував 730 гривень.
Коментар Укрзалізниці
В Укрзалізниці підтвердили, що склад справді знаходиться в "складному обороті", без можливості регулярного повернення до депо протягом кількох діб. А саме в депо здійснюється повноцінне технічне обслуговування, зокрема — ремонт санвузлів, якими займаються спеціалізовані фахівці.
У компанії також зазначили, що часті поломки спричиняються через засмічення сторонніми предметами, та закликали пасажирів користуватись санвузлами відповідально.
- Ми вже працюємо над технічним рішенням і дякуємо за розуміння, – написали представники компанії.
Як діяти пасажиру
У разі виявлення несправності санвузла радять:
- негайно повідомити провідника або скористатись ботом/гарячою лінією УЗ;
- оформити офіційну скаргу через сайт чи email ([email protected], 0 800 503 111);
- фотографувати оголошення у вагонах, нотувати час і вагон — це допоможе при розгляді звернення;
- вимагати компенсацію або знижку — за несправні санвузли у поїзді можуть відшкодувати частину вартості квитка.
Такі дії не лише допоможуть захистити ваші права, але й сприятимуть прискоренню модернізації та підвищенню комфорту для всіх пасажирів.

