Незламний Unimog тепер має знижену версію, але вона не така, як ви уявляєте
Незламний Unimog тепер має знижену версію, але вона не така, як ви уявляєте

Незламний Unimog тепер має знижену версію, але вона не така, як ви уявляєте

Unimog завжди славився своєю прохідністю завдяки портальним мостам та високому кліренсу. Однак у деяких ситуаціях ця висота стає недоліком. Саме тому Mercedes-Benz Special Trucks представив нову версію U 219 Low зі зниженою платформою.Головна відмінність новинки – задня платформа, розташована на 200 мм нижче, ніж у стандартної моделі. Це робить роботу з вантажами, особливо на будмайданчиках або комунальних об’єктах, значно зручнішою. При цьому кліренс лише зменшився з 339 мм до 299 мм, що все ще дозволяє автомобілю впоратися з бездоріжжям.Задня платформа виготовлена компанією Eggers Fahrzeugbau GmbH і має тристоронню конструкцію для розвантаження. Її розміри – 2,22 м у довжину та 2,1 м у ширину. Автомобіль оснащений 5,1-літровим чотирициліндровим дизелем потужністю 188 к.с. з крутним моментом 750 Нм.Салон U 219 Low отримав систему Uni-Touch з сенсорним екраном для керування основними функціями. Модель також пропонує опціональний мультифункціональний джойстик для зручного керування.Незважаючи на знижену платформу, U 219 Low зберігає всі переваги класичного Unimog, включаючи портальні мости та постійний повний привід. Ця модель ідеально підійде для роботи в умовах, де важлива не лише прохідність, але й зручність завантаження.

Джерело матеріала
loader