/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F389d91437867bc70d75f4e0eb9f9105c.jpg)
Незламний Unimog тепер має знижену версію, але вона не така, як ви уявляєте
Unimog завжди славився своєю прохідністю завдяки портальним мостам та високому кліренсу. Однак у деяких ситуаціях ця висота стає недоліком. Саме тому Mercedes-Benz Special Trucks представив нову версію U 219 Low зі зниженою платформою.Головна відмінність новинки – задня платформа, розташована на 200 мм нижче, ніж у стандартної моделі. Це робить роботу з вантажами, особливо на будмайданчиках або комунальних об’єктах, значно зручнішою. При цьому кліренс лише зменшився з 339 мм до 299 мм, що все ще дозволяє автомобілю впоратися з бездоріжжям.Задня платформа виготовлена компанією Eggers Fahrzeugbau GmbH і має тристоронню конструкцію для розвантаження. Її розміри – 2,22 м у довжину та 2,1 м у ширину. Автомобіль оснащений 5,1-літровим чотирициліндровим дизелем потужністю 188 к.с. з крутним моментом 750 Нм.Салон U 219 Low отримав систему Uni-Touch з сенсорним екраном для керування основними функціями. Модель також пропонує опціональний мультифункціональний джойстик для зручного керування.Незважаючи на знижену платформу, U 219 Low зберігає всі переваги класичного Unimog, включаючи портальні мости та постійний повний привід. Ця модель ідеально підійде для роботи в умовах, де важлива не лише прохідність, але й зручність завантаження.

