Сублімовані овочі набирають популярності серед українців
Сублімовані овочі набирають популярності серед українців

Сублімовані овочі набирають популярності серед українців

Сублімовані овочі набирають популярності серед українців

Сублімація — це глобальний тренд, який вже давно присутній на світовому ринку, зокрема і в Україні. Серед населення стає дедалі більш популярною сублімована снекова продукція, завдяки якій можна швидко і смачно перекусити. Якщо раніше снеки були популярними переважно серед молоді, то наразі ці продукти споживають від малого до великого.

Про це розповіла співвласниця ТОВ «Наммі Фуд» Катерина Вайдич на конференції «Тренди переробки в рослинництві» у межах Agro Ukraine Summit. 

«Ми розробили інноваційний продукт під ТМ Nammi. Це натуральні овочі, сублімовані, які зберігають усі корисні властивості. У лінійці представлені печериці, солодкий перець, стручкова квасоля та броколі. Продукція вже є на полицях магазинів і має попит серед покупців. Наразі ми розробляємо інші позиції, аби розширити та урізноманітнити лінійку», — зазначила Катерина Вайдич.


Вікторія Полевик, AgroPortal.ua

Джерело матеріала
loader
loader