Fondation Hirondelle оголосив тендер на дослідження медіаспоживання у прифронтових регіонах України
Fondation Hirondelle оголосив тендер на дослідження медіаспоживання у прифронтових регіонах України

Fondation Hirondelle оголосив тендер на дослідження медіаспоживання у прифронтових регіонах України

Також йдеться про оцінку ефективності проєкту підтримки локальних медіа, розташованих здебільшого на сході України.

Швейцарський фонд Fondation Hirondelle оголосив тендер на проведення дослідження медіаспоживання та уподобань аудиторії в українських регіонах, що постраждали від війни. Про це розповіли у пресслужбі фонду. 

Торік Fondation Hirondelle та Інститут регіональних медіа та інформації (ІРМІ) започаткували проєкт «Життєво важлива інформація для місцевого населення України» для підтримки 100 регіональних медіа, розташованих поблизу лінії фронту. 

Окрім підтримки редакцій, проєкт також надає індивідуальні гранти та менторство журналістам для створення контенту з питань гуманітарної допомоги, безпеки, відбудови та правосуддя, що пов’язане з війною.

Fondation Hirondelle працює над підтримкою незалежних медіа в Україні з 2022 року. В організації розповіли, що це буде перше дослідження медіаспоживання та уподобань у регіоні.

Проєкт підтримує медіа по всій Україні, але фокусується на таких областях: Харківська, Дніпропетровська, Сумська, Одеська, Миколаївська, Чернігівська, Запорізька.

У дослідженні пропонують зосередитися на цих областях та розробити проєкції на основі репрезентативної вибірки.

Дослідження має три основні цілі:

  • Надати партнерам у сфері медіа корисну інформацію про звички та вподобання місцевої аудиторії для кращого розуміння їхньої ролі в медіаландшафті та розробки ефективної стратегії.

  • Розробити методологію для правдивої оцінки охоплення контенту, виробленого в рамках проєкту, шляхом поєднання кількісних даних з аналітикою цифрових платформ.

  •  Оцінити вплив проєкту з погляду аудиторії підтриманих медіа.

Претенденти мають запропонувати змішану методологію, включно з великомасштабним кількісним дослідженням, а також якісним дослідженням серед аудиторії для вивчення впливу проєкту.

Серед вимог — чітка та ефективна методологія і досвід проведення аналогічних досліджень.

Очікується, що дослідження складатиметься з трьох фаз:

  •  Кількісне дослідження (попередні результати — до жовтня 2025 року).

  •  Якісне дослідження — обов’язково завершити до кінця листопада 2025 року.

  • Розробка методології оцінки охоплення проєкту на основі дослідження та цифрової аналітики (дані надає проєкт).

Фінальний звіт і повний набір результатів має бути поданий до Fondation Hirondelle та ІРМІ до 30 листопада 2025 року.

Пропозицію слід надіслати на адресу: Sandra.Fontaine@hirondelle.org до 20 липня включно.

Пропозиція має містити:

  •  Детальну технічну пропозицію з методологією, планом польових робіт та графіком.

  •  Детальний фінансовий план.

  •  Резюме та опис попередніх подібних досліджень.

З питаннями щодо технічного завдання варто звертатися на адресу: nicki.bailey@hirondelle.org.

Фото: cinfo

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
дослідження
Джерело матеріала
loader
loader