/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe162d4d3e4451a48d12d7f77dbba2f0d.png)
Картки заблокують не тільки через ліміти: що мають знати українці про моніторинг
З початку червня в Україні діють нові, суворіші правила переказу коштів з картки на картку. Банки посилили контроль за операціями, через що зросла кількість заблокованих переказів та навіть заморожених рахунків. Розглянемо, що саме змінилося і як уникнути попадання до підозрілих клієнтів.
З 1 червня набули чинності оновлені вимоги, що регулюють міжкартові перекази. Головним приводом для блокування стала ситуація, коли клієнт перевищує встановлений місячний ліміт переказів без підтвердження джерела доходу. Тепер максимальна сума становить 100 000 гривень на місяць, а для клієнтів із підвищеним рівнем ризику – 50 000 гривень.
Блокування рахунків та переказів можуть відбуватися не тільки через перевищення лімітів, але й якщо операції не відповідають заявленим видам діяльності , викликають підозру в шахрайстві або пов'язані з так званими "дроп-мережами".
Хоча банки не розкривають точних критеріїв, за якими наголошують на підозрілій активності, клієнти мають можливість усунути проблему — надавши необхідні документи та пояснення.
Для підприємців важливо, щоб операції відповідали заявленому виду діяльності (КВЕД). Щоб уникнути подібних складнощів, рекомендується відразу при відкритті рахунку чітко та чесно вказувати цілі використання, регулярно стежити за лімітами та умовами банку, а також виконувати операції у рамках заявленого виду діяльності.

