Більше ніж звернення: про локалізацію Uklon на міжнародних ринках
Більше ніж звернення: про локалізацію Uklon на міжнародних ринках

Більше ніж звернення: про локалізацію Uklon на міжнародних ринках

У 2023 році до нас звернулась команда Uklon перед виходом на новий ринок у Центральній Азії. Попередні спроби виходу на міжнародні ринки були неоднозначними.У 2021 році компанія відкривала сервіс у Кишиневі, знайшовши місцевого партнера, але через певні виклики довелося призупинити цей проєкт. Весною 2023 року був запуск в Азербайджані, а тепер — Узбекистан. На цей ринок компанія виходила вже самостійно, без підтримки місцевих партнерів, тому локалізація мала бути максимально виваженою і продуманою.Перед нашою командою постало непросте завдання: як адаптувати звернення до різних груп користувачів? В Україні бренд використовує менш офіційне "ти", але в Узбекистані таке звернення могло б сприйматися як недбалість чи навіть неповага. Рішення було ухвалене таким чином: до водіїв звертаємося офіційно "ви", а до користувачів менш формально. Цей підхід виявився дуже ефективним.У процесі локалізації ми залучили носіїв мови, які використовували професійні перекладацькі інструменти та глосарій, розроблений спеціально під цей проєкт. Локалізація не припиняється і зараз — щотижня отримуємо до 1200 слів для перекладу в кожній мовній парі і робимо це швидко, за 1-2 дні.Як зазначає Юлія Венцковська, CEO MK:Translations, успішний вихід на міжнародний ринок — це не просто переклад текстів. Важливо розуміти, що те, що працює в одній країні, може не спрацювати в іншій. Культурні відмінності, мовні нюанси, особливості споживчої поведінки прямо впливає на сприйняття бренду, показники продажів та репутацію бізнесу загалом."Переклад і локалізація є ключовими інструментами для адаптації бізнесу, які дозволяють не лише говорити мовою клієнта, а й будувати довіру, повагу і лояльність. Недооцінка цих аспектів часто призводить до втрати можливостей на міжнародних ринках і репутаційних ризиків", — підкреслює Юлія.Уже за перші місяці роботи на новому ринку сервіс показав значне зростання. Керівництво відзначає, що вони в кілька разів перевиконали початкові плани щодо кількості замовлень відносно інвестицій. Одним із факторів такого успіху стало те, що водії звикли до застосунку і постійно його використовують.

Джерело матеріала
loader