/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F31f0dc7078a640211f4b4009ecab9fbf.jpg)
Google запускає функцію бізнес-дзвінків на базі ШІ Gemini 2.5 Pro
Google оголосила про впровадження агентської функції бізнес-дзвінків на базі штучного інтелекту для всіх користувачів у Сполучених Штатах. Технологічний гігант також покращує режим штучного інтелекту в Пошуку Google, додаючи свою модель Gemini 2.5 Pro до процесу пошуку та пропонуючи глибокі можливості дослідження.
Нова функція бізнес-дзвінків використовує штучний інтелект для дзвінків місцевим компаніям від вашого імені та збору інформації про наявність товарів та цін. Ідея цієї функції полягає в тому, щоб допомогти вам отримати доступ до інформації, не беручи слухавку та не розмовляючи з кимось.
Google почав тестувати цю функцію ще в січні з користувачами, які брали участь в експериментах компанії Search Labs .
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F09880a9ade7e887069e0a52ca28dbec1.png)
Щоб розпочати, вам потрібно пошукати щось на кшталт «грумери для домашніх тварин поруч зі мною», і ви побачите в результатах нову опцію «Доручити штучному інтелекту перевірити ціни». Далі ви відповідаєте на кілька запитань, щоб отримати інформацію про зустрічі та послуги від різних місцевих компаній. Наприклад, вас запитають, який у вас тип домашнього улюбленця, які послуги вам потрібні та коли вам потрібна послуга.
Речник Google повідомив TechCrunch у електронному листі, що кожен дзвінок до компанії починається з оголошення про те, що це автоматизована система, яка телефонує від Google від імені користувача.
Варто зазначити, що кілька років тому Google зіткнувся з негативною реакцією на подібну функцію бізнес-дзвінків, яка імітувала людське мовлення, оскільки деякі користувачі були стурбовані тим, що компанія вводить людей в оману, змушуючи їх думати, що вони розмовляють з іншою людиною. Після негативної реакції Google заявив, що його штучний інтелект ідентифікуватиме себе як робота під час здійснення таких дзвінків.
Нова функція бізнес-дзвінків починає розгортатися для всіх користувачів Пошуку в Сполучених Штатах, з вищими лімітами для абонентів Google AI Pro та AI Ultra.
Google також покращує режим штучного інтелекту (AI Mode) – функцію пошуку Google, яка дозволяє ставити складні та багаточастинні запитання через інтерфейс штучного інтелекту, за допомогою Gemini 2.5 Pro для передплатників Google AI Pro та AI Ultra. Технологічний гігант стверджує, що модель чудово справляється з розширеними питаннями мислення, математики та кодування. Передплатники зможуть вибрати модель 2.5 Pro зі спадного меню в режимі штучного інтелекту.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9b80ac13496ae2da461b0ed50215e3e9.png)
Що стосується нової функції «Глибокий пошук» у режимі штучного інтелекту, Google стверджує, що вона заощадить години підписникам, виконуючи сотні пошуків та надаючи обґрунтування на основі різних фрагментів інформації, щоб створити вичерпний та повністю цитований звіт за лічені хвилини.
Google зазначає, що Deep Search корисний для поглибленого дослідження, пов’язаного з роботою, хобі чи навчанням. Компанія стверджує, що він також корисний у випадках, коли ви приймаєте важливі життєві рішення, такі як купівля нового будинку або звернення за допомогою з фінансовим аналізом.
З моменту запуску на початку цього року Google розширює можливості режиму штучного інтелекту, продовжуючи конкурувати з такими популярними сервісами, як Perplexity AI та пошук ChatGPT від OpenAI. Наприклад, минулого місяця Google запровадила можливість голосового обміну повідомленнями за допомогою режиму штучного інтелекту. У травні Google представила функцію покупок у режимі штучного інтелекту, яка дозволяє переглядати візуальні зображення товарів та інші інструкції на основі даних про товар.
