Корми, експорт, внутрішній попит. Як українські виробники курятини працюють в умовах війни
Корми, експорт, внутрішній попит. Як українські виробники курятини працюють в умовах війни

Корми, експорт, внутрішній попит. Як українські виробники курятини працюють в умовах війни

Попри постійні обстріли, руйнування виробництв і логістики, проблеми з енергопостачанням, українські виробники курятини демонструють стійкість та адаптивність. Після суттєвого скорочення виробництва української курятини в перший рік повномасштабного вторгнення Росії в Україну галузі поступово вдалося не лише стабілізуватись, а й вийти на довоєнні показники. Сьогодні виробники курятини не лише стабільно забезпечують внутрішній ринок, інвестують у нові проєкти, а й активно працюють над розширенням географії експорту.

Внутрішні виклики: попит, логістика та багато іншого

У перший рік повномасштабної війни через значний відтік українців за кордон внутрішнє споживання курятини суттєво впало.

Розблокуйте щоб читати далі
Щоб прочитати цей матеріал, підпишіться на LIGA PRO
Вже маєте LIGA PRO? Авторизуйтесь

Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net
Джерело матеріала
loader
loader