У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту
У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту

У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту

ШІ-асистент допомагає операторам. Це оптимізує роботу команди та покращує надання послуг.


У Дію інтегрували AI-помічника, який за перший місяць допоміг обробити 52% звернень у підтримку. Про це у вівторок перший віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram у вівторок, 29 липня.
 
“Понад 52% звернень у Дії вже обробляє АІ”, – зазначив він.
 
Федоров вказав, що тим самим сьогодні Дія виходить на “новий рівень”. “Ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди”, – написав міністр цифрової трансформації.
 
За словами Федорова, у Дії уже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:
 
  • АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у Дії;
     
  • AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).

Нагадаємо, в Дії планують запустити онлайн-іспит на водійське посвідчення. Тим часом у застосунку вже доступна послуга заміни техпаспорта для власників автомобілів.



Теги за темою
Технології
Джерело матеріала
loader
loader