/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2Ff6f22bc4156b2a86986a94f80762678d.png)
У Дії з’явився помічник на основі штучного інтелекту
ШІ-асистент допомагає операторам. Це оптимізує роботу команди та покращує надання послуг.
У Дію інтегрували AI-помічника, який за перший місяць допоміг обробити 52% звернень у підтримку. Про це у вівторок перший віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram у вівторок, 29 липня.
“Понад 52% звернень у Дії вже обробляє АІ”, – зазначив він.
Федоров вказав, що тим самим сьогодні Дія виходить на “новий рівень”. “Ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди”, – написав міністр цифрової трансформації.
За словами Федорова, у Дії уже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:
- АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у Дії;
- AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).
Нагадаємо, в Дії планують запустити онлайн-іспит на водійське посвідчення. Тим часом у застосунку вже доступна послуга заміни техпаспорта для власників автомобілів.

