/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fcb7330360a142d5be5ff53cea54f3017.jpg)
Трамп критикує «просвітлену» Jaguar після призначення нового керівника компанії
Колишній президент США Дональд Трамп різко відреагував на рекламну кампанію Jaguar 2024 року, назвавши її “woke” (проснутою) та невдалою. Він також заявив, що через цю кампанію генеральний директор компанії Едріан Марделл пішов у відставку “з ганьбою”. Насправді Марделл оголосив про відхід на пенсію після 35 років роботи в Jaguar Land Rover, а його наступником став фінансовий директор материнської компанії Tata PB Balaji.Трамп порівняв рекламу Jaguar, яка не показувала жодного автомобіля, а зосереджувалася на мультикультурності, з рекламою American Eagle із актрисою Сідні Свіні. Він написав у соціальній мережі: Новий генеральний директор Jaguar Land Rover PB Balaji працював у Tata з 2017 року на посаді фінансового директора. Він має 32-річний досвід у автомобільній та споживчій галузях, а також інженерну освіту. Марделл же залишає компанію після успішного періоду, коли Jaguar подолав складні часи пандемії та досяг найкращих фінансових результатів за останні роки.Ребрендинг Jaguar, який став об’єктом критики Трампа, був частиною стратегії переходу компанії на вищий ринковий сегмент та електричні автомобілі. Хоча кампанія викликала суперечливі реакції, вона також забезпечила значний медіаохоплення для бренду та його нових електричних концептів. Незважаючи на твердження Трампа, немає жодних доказів, що відставка Марделла пов’язана саме з цією рекламою.PB Balaji прокоментував своє призначення: Реакція Трампа на події в Jaguar підкреслює, наскільки політизованими можуть стати корпоративні рішення, особливо коли йдеться про такі чутливі теми, як соціальна справедливість та корпоративна відповідальність. Незалежно від мотивів колишнього президента, його заява привернула увагу до викликів, з якими стикаються автовиробники під час трансформації брендів у новій економічній та соціальній реальності.

