Big Media Assistant: як планувати зовнішню рекламу за цільовою аудиторією з Big Data
Ще донедавна зовнішню рекламу вважали менш ефективною порівняно з диджитальною, через відсутність точного таргетингу, аналітики й швидкої адаптації. Диджитал-канали стрімко нарощували вплив завдяки Big Data. Але ситуація змінилася: зовнішня реклама адаптувалась до нової реальності, отримала технологічну підтримку і повернулась у фокус рекламних стратегій.
Сьогодні технології докорінно змінюють роль бордів і сітілайтів у медіастратегіях брендів. Якщо раніше ключовою перевагою digital-каналів була можливість точного таргетингу за допомогою використання Big Data, то тепер аналогічні можливості має і зовнішня реклама.
Компанія BigBoard Ukraine (бренд BigMedia®) першою в Україні впровадила використання прогностичних моделей аналізу аудиторії на основі агрегованих знеособлених даних від Київстар для планування кампаній в зовнішній рекламі.
Ці дані інтегровані в платформу Big Media Assistant (BMA), що дозволяє рекламодавцям автоматично створювати адресні програми з урахуванням прогнозованої з максимальною точністю поведінки цільової аудиторії.
Інструмент, який змінив правила гри
BMA — це автоматизована платформа для планування зовнішньої реклами, розроблена компанією BigBoard Ukraine (бренд BigMedia®), яка революційно спростила процес планування та підбору адресних програм.
Після інтеграції технології Big Data від Київстар, BMA отримала набагато вищий рівень точності. Тепер рекламодавці можуть планувати кампанії з фокусом на конкретну цільову аудиторію — за віком, статтю, стилем життя , інтересами. За потреби характеристики аудиторії можна розширити.
Якщо раніше побудова ефективної програми займала до 10 днів і потребувала погоджень, то зараз це можна зробити всього за 5 хвилин — автоматично, точно й прозоро.
Планувальник BMA побудований за принципом “мінімум кроків — максимум точності”. Достатньо:
- обрати географію (наприклад, м. Київ, Печерський район)
- вказати типи локацій, прив’язка до яких необхідна (ТРЦ, офіси, школи, дитячі садки)
- задати бюджет.
Після цього система за кілька хвилин формує три варіанти адресних програм, максимально релевантних для заданої цільової аудиторії.
У результаті рекламодавець отримує готову HTML-презентацію обраного варіанту з інтерактивною мапою площин, фото конструкцій, графіками охоплення та основними показниками ефективності: OTS (кількість контактів) і CPT (вартість тисячі контактів).
BMA відкриває рекламодавцям доступ до понад 30 000 рекламних площин у 60 населених пунктах України. У платформі можна:
- переглядати цільові показники
- обирати формати та типи носіїв
- фільтрувати конструкції за прив’язками до об’єктів (магазини, аптеки, ТРЦ тощо)
- бачити актуальний статус кожної площини — вільна вона, чи вже заброньована.
Завдяки цьому на етапі планування можна в режимі реального часу коригувати набір площин, бюджет і параметри аудиторії, щоб запланована кампанія максимально відповідала поставленим цілям і задачам бренду. Це як налаштування таргету в соцмережах — тільки для зовнішньої реклами.
Цільова аудиторія як ключова перевага
Одна з традиційних сильних сторін зовнішньої реклами — широке охоплення за помірний бюджет. Середній показник CPT (вартість тисячі контактів) становить від 6 до 17 гривень, що робить OOH одним із найдоступніших каналів за ціною контакту.
Але завдяки інтеграції Big Data зовнішня реклама більше не працює “наосліп”. Тепер рекламодавці можуть формувати кампанії, орієнтовані на конкретну цільову аудиторію — не лише за віком, статтю чи доходом, а й за критеріями способу життя: наприклад, сімейний статус, тип пересування, професійні інтереси чи стиль споживання. Це дозволяє точніше планувати бюджети, скорочувати зайві витрати та доносити рекламне повідомлення саме до тих аудиторій, для яких воно релевантне.
Зовнішня реклама + Big Data: вимірювані результати замість здогадів
Завдяки використанню Big Data зовнішня реклама перестала бути лише інструментом масового охоплення — тепер це осмислений канал комунікації, орієнтований на конкретну цільову аудиторію. І хоча зовнішня реклама не конкурує напряму з цифровими медіа — це різні інструменти з різними задачами — сьогодні у зовнішній рекламі з’явилася можливість обґрунтованого вибору та ефективного планування.
Тепер білборди не лише привертають увагу — вони допомагають досягати реальних маркетингових цілей, спираючись на дані про цільову аудиторію та потенційне охоплення.
Детальніше про всі можливості планувальника зовнішньої реклами від BigBoard Ukraine (бренд BigMedia®) можна дізнатися на сайті BMA.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

