/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F356071cb2e1f671fc6d3657868164941.jpg)
Фанати в очікуванні: Pop Mart запускає міні-Лабубу, акції б’ють рекорди
Як зросли прибутки Pop Mart?
Також компанія опублікувала вражаючі фінансові результати. Згідно з ним, чистий прибуток у першому півріччі 2025 року зріс майже на 400%, передає 24 Канал.
Дохід збільшився на понад 200%, перевищивши прогнозовані 20 мільярдів юанів і наблизившись до 30 мільярдів юанів (понад 4 мільярди доларів).
Серія "The Monsters", до якої належать Labubu, забезпечила близько 34,7% загального доходу, тобто понад 4,8 мільярдів юанів за перші шість місяців.
Чому акції зросли?
У зв'язку з анонсом міні-Labubu, акції компанії досягли найвищого рівня з моменту її IPO в Гонконзі у грудні 2020 року.
CEO компанії Ван Нінґ (Wang Ning) упевнений, що подальше зростання легко забезпечить виконання річного фінансового плану, а продаж "міні-Labubu" допоможе розширити аудиторію та зміцнити бренд.
Анонс міні Labubu: відео з соцмереж
Що відомо про нові "mini-Labubu"?
Анонс mini-Labubu – це черговий маркетинговий хід компанії. Анансована компактна версія "монстра" ідеально підходить для прикріплення до телефону й підсилює бренд та впізнаваність.
Зменшену версію культового героя планують запустити у продаж уже цього тижня. Водночас деталей релізу не розкривають. Та аналітики уже прогнозують, що новинка допоможе компанії охопити ще ширшу аудиторію.
Популярність Labubu у США та Європі зростає?
Популярність Pop Mart значно зросла за межами Китаю. Так, за останнє півріччя доходи компанії від іноземних операцій збільшилися на 440% і досягли 5,6 мільярдів юанів. І все завдяки буму на Labubu у США та Європі.

