/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff901e7568db73ca1f42778729fe9f989.jpg)
Через китайський імпорт у Росії обвалився ринок власних вантажівок - розвідка
Як передає Укрінформ, про це повідомила Служба зовнішньої розвідки України.
"Російські виробники вантажівок за декілька років програли китайському імпорту боротьбу за внутрішній ринок РФ. Китайські бренди, після виходу з російського ринку європейців у 2022 році, миттєво опанували нішу важкої техніки. Розрахунки росіян на "плідне співробітництво" перетворились на втрату внутрішнього ринку – китайці вже контролюють понад 53% продажів", - зазначили у СЗРУ.
За даними розвідки, в РФ за 2024 рік реалізація вантажівок власного виробництва знизилась на 19%, а за перше півріччя 2025 – стрімко впала на 56%. У сегменті магістральних тягачів скорочення сягнуло 70%.
Як зазначили у СЗРУ, відсутність попиту на російську техніку змусило провідних виробників вантажівок та автобусів – "Камаз", "ГАЗ", "ПАЗ" – скоротити до чотирьох днів робочий тиждень або повністю зупинити конвеєр.
У розвідці зауважили, що ситуація на російському ринку автовантажівокпозначилась на співробітництві з "дружньою" Білоруссю в цьому сегменті.
"Автовиробники з РБ скаржаться, що їх "витискають" з Росії – за перше півріччя 2025 року у "МАЗу" на 34% скоротилися продажі на російському ринку", - поінформували в СЗРУ.
Як повідомляв Укрінформ, у Росії загострюється паливна криза – вона змушена терміново закуповувати пальне у Білорусі, яка нарощує поставки, користуючись ситуацією.
Фото: FAW ORYX

