/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2Fe92f15d82b2253768b2b58c7597b3ac7.png)
У Німеччині судяться через "оманливу" упаковку шоколадки Milka, вага якої зменшилася
У Німеччині подали судовий позов на виробника через "оманливу" упаковку шоколадки Milka – яка залишилася незмінною, хоча вага виробу зменшилася на 1/10.
Про це повідомляє Spiegel, пише "Європейська правда".
Центр захисту прав споживачів у Гамбурзі подав судовий позов проти виробника Mondelez, вважаючи введенням в оману споживача те, що вага шоколадки Milka "непомітно" зменшилася на одну десяту.
Позов розглядатимуть у Регіональному суді Бремена.
У Центрі захисту прав споживачів звинувачують виробника у тому, що після зменшення ваги шоколадки її упаковка та довжина не зазнали жодних змін, візуально помітних для покупця – вона лише потоншала на міліметр.
"Багато споживачів роками купують шоколад Milka у знайомому пакуванні, припускаючи, що це та сама кількість шоколаду.
Але їх обманюють, тому що кілька шоколадок в асортименті тепер містять лише 90 грамів, тоді як ціна така сама або вища", – пояснив експерт Армін Валет.
У Центрі вважають, що виробник мав би чіткіше позначити меншу вагу плитки.
Хоча інформація про це є на передній частині упаковки дрібним шрифтом, характер напису робить його надто малопомітним під час розміщення виробу на поличках торгових мереж.
У позові вимагають зобов’язати виробника більш очевидно вказати інформацію.
Армін Валет вважає, що уряд Німеччини мав би запровадити зобов’язання для виробників щонайменш 6 місяців після зменшення розміру упаковки тої чи іншої продукції відкрито інформувати споживача про це, і розмір упаковки має зменшуватися відповідно.
Водночас Mondelez Germany не погоджується зі звинуваченнями – речник заявив, що актувальна вага шоколадки чітко вказана на кожній плитці, а також про зменшення розмірів виробів розміщували інформацію на всіх інформаційних ресурсах компанії.
Він зазначив, що за останній рік вартість какао майже потроїлася і досягла рекордного рівня, тож для того, аби "залишатися конкурентоздатними і уникати компромісів щодо смаку і якості", компанія зменшила розміри виробів.
Польський регулятор взявся за Wizz.
Air i Ryanair після скарг клієнтів на непрозорі правила з розміром багажу.
Французька влада вимагає від Tesla припинити рекламувати свої автомобілі як повністю безпілотні та погрожує штрафом у розмірі 50 тисяч євро на день за "оманливий маркетинг".
