В Дія з'явився ШІ-помічник: як він допомагає отримати держпослуги
В Дія з'явився ШІ-помічник: як він допомагає отримати держпослуги

В Дія з'явився ШІ-помічник: як він допомагає отримати держпослуги

Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров повідомив про запуск ШІ-помічника у своєму телеграмі. Він також зазначив, що Україна прагне до 2030 року увійти до трійки світових лідерів з інтеграції штучного інтелекту в публічний сектор, розповідає 24 Канал.

Першим кроком до цієї мети став запуск Дія.АІ – віртуального помічника на порталі державних послуг. Розробники планують перетворити Дію на повноцінного AI-агента, який працюватиме цілодобово та надаватиме послуги без необхідності заповнювати численні форми.

Що вміє новий AI-помічник?

Вже зараз AI-асистент може виконувати кілька ключових функцій.

  • По-перше, він надає послуги безпосередньо в чаті. Користувачам достатньо написати "Потрібна довідка про доходи", і документ автоматично з'явиться в їхньому кабінеті. Незабаром до цієї функції додадуть ще п'ять послуг.
  • По-друге, асистент консультує щодо сервісів, доступних у Дії. Наприклад, він може пояснити, як відкрити ФОП або що таке послуга "єМалятко".
  • По-третє, Дія.АІ може запропонувати релевантну послугу залежно від ситуації користувача. Якщо людина повідомить про пошкоджене житло, помічник розповість про програму "єВідновлення" та надасть інструкції для отримання компенсації.

Наразі проєкт працює у форматі відкритого бета-тестування. Команда розробників продовжує навчати асистента, щоб покращити швидкість та якість його відповідей, для чого збирає відгуки користувачів. Повну візію оновленої Дії з інтеграцією штучного інтелекту планують представити восени.

Як все це працює?

Візуально помічник нагадує звичні AI-чатботи, як-от ChatGPT. На першому етапі він доступний на порталі Дія, а згодом з'явиться і в мобільному застосунку.

Для забезпечення безпеки використовується гібридна інфраструктура: локальна (On-Premise) в периметрі Дії та хмарна модель Google, причому дані з реєстрів приховані від хмари. Крім того, запити користувачів проходять через фільтр Guardrail, який блокує потенційно шкідливий контент.

Наразі Дія.AI працює в режимі відкритого бета-тестування та продовжує навчатися. Користувачі можуть оцінювати відповіді, ставлячи "дієва" (лайк) або "не дієва" (дизлайк) та залишаючи коментарі, що допомагає команді покращувати якість роботи асистента.

Теги за темою
Техно
Джерело матеріала
loader