/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Ffaf6d2f02363649f1736f1ce3c888d35.jpg)
Філософське питання: чоловік виявив "дивний" рекламний щит з вибором для клієнтів
Мешканець Британії прогулювався вулицями рідного міста, коли помітив вивіску поблизу кав'ярні та був зацікавлений написом на ній. Користувачі в мережі оцінили таку ідею та обирали, що з двох варіантів їм ближче.
Сам автор світлини не повідомив ніяких деталей, де і коли зробив цю світлину, яку оприлюднив на одному з форумів у Reddit.
Повідомлення чоловіка стало вірусним — набрало 8,5 тис реакцій. Автор допису прогулявся містом та побачив відповідний рекламний банер одного з закладів.
"Проклятий знак", — йдеться в дописі на рекламі, де помітно дві стрілочки. Одна з них веде прямо в заклад, де є морозиво, друга — в бік вулиці з підписом: "Жорстокий світ".
Наразі відомо, що ця світлина була зроблена поблизу одного з закладів Великої Британії. Час точної зйомки та конкретна локація залишаються невідомими.
Що кажуть в мережі
В мережі користувачі активно підтримали ідею на рекламному банері. Найбільше користувачам сподобалися такі репліки:
- "Це взагалі не проклятий знак. Це чиста правда, якої ми просто боїмося";
- "Ніколи не було написано правдивіших слів на чорній дошці";
- "Пекло? Ні, це ж чиста радість. Я обираю морозиво";
- "Я думав, працювати на роздачі морозива — це весело. Але ні, це було пекло. Клієнти часто жбурляли ріжки просто в обличчя співробітникам. Без причини";
- "Знаєте що? Я таки обираю морозиво";
- "Прощавай, жорстокий світе! Привіт, морозиво!".
Раніше Фокус розповідав, що станеться з організмом, якщо їсти морозиво щодня. Якщо ви любите солодке, то запас морозива напевно постійно лежить у вашій морозилці.
Згодом стало відомо, як жінка вперше за 43 роки купила морозиво з фургона. Та коли жінка почула, яку ціну їй варто заплатити, то передумала робити це.

