Розмір штрафу за будь-яке порушення в медіа єдиний і становить 4,8 млн грн, — керівник «Плейсіті» Новіков
Розмір штрафу за будь-яке порушення в медіа єдиний і становить 4,8 млн грн, — керівник «Плейсіті» Новіков

Розмір штрафу за будь-яке порушення в медіа єдиний і становить 4,8 млн грн, — керівник «Плейсіті» Новіков

Це — 600 мінімальних заробітних плат.

На рівні законодавства України встановлено єдиний штраф за будь-яке порушення у медіа. Його розмір становить 4,8 мільйона гривень. Про це в інтервʼю «Детектору медіа» повідомив очільник державного агентства «Плейсіті» Геннадій Новіков.

«На рівні закону встановлений єдиний штраф за будь-яке порушення. І неважливо, це газета на сто примірників чи загальнонаціональний канал. Це 600 мінімальних заробітних плат. Виходить цифра 4,8 млн грн. Альтернативи немає», — сказав Новіков.

Він додав, що розмір штрафу не залежить від того, чи це порушення у зареєстрованому медіа щодо легального казино, чи у незареєстрованому щодо нелегального.

«Коли приймали останню версію закону, у суспільстві була велика дискусія щодо реклами гемблінгу. І можливо, саме це стало причиною такого великого штрафу. Але з іншого боку, не так і важко медіа дотримуватися критеріїв, щоб убезпечити себе від штрафу. Бути зареєстрованим, мати позначку “21+” і легальні договори з контрагентами, які готові показати», — пояснив Новіков. 

За його словами, видання dev.ua, яке нещодавно оштрафували за порушення вимог законодавства про рекламу в анонсі зі згадкою бренду букмекера, не було зареєстрованим на момент порушення. 

«Якби вони спершу отримали реєстрацію, а далі розміщували рекламу гемблінгу, то не мали б жодного штрафу», — додав Геннадій Новіков.

Читайте також: 

  • Геннадій Новіков, «Плейсіті»: Якщо медіа не показує договорів і не називає рекламодавця, то за всі порушення бере відповідальність на себе.

У серпні агентство ухвалило рішення оштрафувати на 4,8 мільйона гривень ТОВ «Дев Україна» (dev.ua) за порушення вимог законодавства про рекламу в анонсі бою Олександра Усика та Даніеля Дюбуа зі згадкою бренду букмекера. Як пояснили у «Плейсіті», на момент публікації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа не було відомостей про реєстрацію dev.ua. 

Редакція dev.ua опублікувала заяву, в якій зазначила, що не вважає згадку бренду букмекера в інформаційному анонсі порушенням закону «Про рекламу», та заявила про тиск. Наразі редакція подала скаргу до Антимонопольного комітету України та антикорупційної експертної ради «Плейсіті».

В інстаграмі через незаконну рекламу казино заблокували сім облікових записів, зокрема блогерки-мільйонниці Сімбочки. 

Нещодавно «Плейсіті» оштрафувало інстаграм-блогера на 4,8 мільйона гривень за незаконну рекламу азартних ігор. Йдеться про власника облікового запису @рaрaelіk, який має майже 300 тисяч підписників.

Фото: «Плейсіті» 

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader