Ціна на Ineos Grenadier знизилася порівняно з періодом до тарифів Трампа
Ціна на Ineos Grenadier знизилася порівняно з періодом до тарифів Трампа

Ціна на Ineos Grenadier знизилася порівняно з періодом до тарифів Трампа

Американські покупці, які цікавляться моделями Ineos Grenadier або Quartermaster, тепер можуть радіти: британський автовиробник значно знизив ціни на свої автомобілі в США після місяців зростання вартості через тарифи, запроваджені президентом Трампом. Це рішення відбувається на тлі ознак охолодження попиту.До повернення Трампа до влади та анонсу масштабних тарифів у квітні, ціни на Ineos Grenadier починалися з $76,700. Однак Ineos був змушений частково перекласти витрати на покупців, підвищивши стартову ціну до $80,500. Це зростання виявилося короткочасним — компанія скоротила ціну на 9,8%, повернувши її до $72,600.Як повідомляє Auto News, зниження торкнулися не лише базової моделі. Версії Trailmaster і Fieldmaster тепер коштують від $80,600, що на 8,9% менше за попередні $88,500. Це робить їх навіть дешевшими, ніж до запровадження тарифів, коли їхня ціна починалася з $84,700.Пікап Quartermaster, який традиційно дорожчий за позашляховик, також зазнав значних знижень. Його поточна ціна починається з $86,000, порівняно з $94,500, що означає падіння приблизно на 9%.Раніше цього року ціна на Quartermaster починалася з $96,500, але була знижена до $85,500 до набуття чинності тарифів Трампа. Наразі обидві моделі стикаються з тарифами у 27,5%, але завдяки новій торговій угоді між США та Європейським Союзом цей показник буде зменшено до 15%. Крім того, на Quartermaster накладено додатковий 25% “податок на курку”, оскільки він є імпортним пікапом.Ineos не публікує даних про продажі, тому важко оцінити, який вплив мали тимчасові підвищення цін. Однак компанія заявила, що поставки в США зросли на 2% у першій половині 2025 року порівняно з аналогічним періодом минулого року, що може свідчити про мінімальний вплив змін цін. Ймовірно, це зростання більше пов’язане з підвищенням впізнаваності бренду, ніж з ціновою стратегією.Останні дані реєстрацій показують менш оптимістичну картину: за даними S&P Global Mobility, реєстрації нових моделей Ineos в США впали на 14% у першій половині року до 2,468 одиниць, а в червні зменшилися на 23% до 331 одиниці. Це зниження, ймовірно, змусило компанію знизити ціни на її найважливішому експортному ринку.Ці зміни відбуваються в контексті глобальних економічних викликів, де автовиробники намагаються балансувати між собівартістю, попитом і політичними рішеннями. Ineos, як відносно новий гравець на ринку, стикається з додатковими труднощами, але їхні останні кроки можуть допомогти зберегти конкурентоспроможність і залучити більше клієнтів у ключовому регіоні.

Джерело матеріала
loader