Amazon запускає Lens Live, інструмент для покупок на базі штучного інтелекту
Amazon запускає Lens Live, інструмент для покупок на базі штучного інтелекту

Amazon запускає Lens Live, інструмент для покупок на базі штучного інтелекту

Amazon продовжує інвестувати у шопінг-досвід на основі штучного інтелекту, запустивши у вівторок Lens Live , нове оновлення функції покупок Amazon Lens на базі штучного інтелекту, яке дозволяє споживачам знаходити нові продукти за допомогою візуального пошуку, подібно до конкурентів, таких як Google Lens та Pinterest Lens . Інструмент також інтегруватиметься з помічником Amazon зі штучним інтелектом для покупок Rufus для отримання аналітики продуктів, зазначає ритейлер.

Lens Live не замінить існуючий інструмент візуального пошуку Amazon, Amazon Lens, який дозволяє робити фотографії, завантажувати зображення або сканувати штрих-код для пошуку товарів. Натомість він додає до Amazon Lens компонент реального часу, завдяки якому ви можете навести свій телефон на речі, які бачите в реальному світі, щоб побачити відповідні товари в каруселі внизу екрана, яку можна гортати.

Це додавання є одним із кількох способів, як Amazon використовує штучний інтелект для допомоги онлайн-покупцям. Протягом останнього року компанія також розгорнула інші функції, такі як помічник зі штучним інтелектом Rufus , посібники з покупок на базі штучного інтелекту , огляди товарів на базі штучного інтелекту , інструменти штучного інтелекту для пошуку одягу, що підходить за розміром, аудіоогляди товарів на базі штучного інтелекту , персоналізовані підказки до покупок , а також інструменти для продавців .

Lens Live також використовує те, що клієнти вже роблять: порівнюють ціни в роздрібних магазинах і в реальних магазинах, щоб побачити, чи пропонує Amazon кращу пропозицію на той самий або аналогічний товар.

Amazon запускає Lens Live, інструмент для покупок на базі штучного інтелекту - Фото 1
Автори зображень: Amazon

Використовуючи нову функцію Lens Live, клієнти можуть натиснути на будь-який елемент у полі зору камери, щоб функція сфокусувалася на цьому продукті. Якщо вони знайдуть потрібний їм збіг, вони можуть додати його до кошика, натиснувши значок плюса (+) або значок серця, щоб зберегти його у списку бажань.

Ця функція працює на базі  сервісів Amazon SageMaker  , які дозволяють розгортати моделі машинного навчання у великих масштабах. Вона працює на Amazon OpenSearch, керованому AWS.

Крім того, у новому інтерфейсі доступний помічник покупців Amazon на базі штучного інтелекту Rufus, який дозволяє клієнтам переглядати згенеровані штучним інтелектом описи товарів та запропоновані запитання в розмовних підказках, які вони можуть задати, щоб дізнатися більше про товар. За словами Amazon, це дозволяє покупцям швидко дослідити товар та переглянути інформацію про нього, перш ніж здійснювати покупку.

Функція Lens Live спочатку запускається в додатку Amazon Shopping на iOS, спочатку для «десятків мільйонів» покупців у США, перш ніж поширитися на інших покупців у США. Компанія не повідомила, чи збирається вона розширюватися на інші світові ринки.

Джерело матеріала
loader
loader