Razom Group запускає AICON: новий юніт для створення контенту за допомогою АІ
Razom Group запускає AICON: новий юніт для створення контенту за допомогою АІ

Razom Group запускає AICON: новий юніт для створення контенту за допомогою АІ

Штучний інтелект у креативі: запуск нової агенції AICON

Як AI змінює створення контенту: запуск нової агенції в Україні

Медіаспоживання ніколи ще не було таким різноманітним і швидкоплинним. За даними SQ Magazine, середній час перегляду контенту на мобільних пристроях складає лише 1,7 секунди на один елемент, перш ніж користувач вирішує взаємодіяти з ним або прокрутити стрічку далі.

Водночас аудиторія стає дедалі більш диверсифікованою. Один універсальний ролик або креатив уже не здатен задовольнити потреби всіх сегментів. Для брендів це означає лише одне: контенту потрібно значно більше, і він має створюватися швидко, ефективно та з урахуванням особливостей кожного сегмента.

Щоб відповісти на ці виклики, рекламно-комунікаційна компанія Razom Group запускає нову агенцію — AICON. Основна мета AICON — забезпечити клієнтів оперативним і зручним сервісом створення контенту, скоротити терміни виробництва та оптимізувати витрати.

«AI — це той фактор, який зламав сталу парадигму з ноги, — пояснює Сергій Колос,  Chief Creative Officer в AICON.  Нейронки дали поєднання швидкості, ціни та якості, якого не вистачало клієнтам. Більш того, це — game changer саме для медійних холдингів, адже дають нові можливості для реалізації медійних стратегій».

Перші проєкти юніта більше нагадували класичні роботи комунікаційних агентств — соціальна кампанія для Danone та диджитал-кампанія для Lovare. Головна відмінність – стислий термін виробництва та спрощений ланцюжок взаємодії між учасниками.

«Раніше для створення сториборду та аніматику потрібен був ілюстратор, моушн-дизайнер та звукорежисер. Тепер це все можна зробити із набором нейронок протягом дня. Або, якщо потрібно переконатися, що на банері дотримані всі правила, — можна спитати кастомного GPT», — розповідає Сергій Колос.

Водночас юніт підкреслює, що швидкість фінального результату багато в чому залежить від клієнта. «Процес створення контенту прискорився, втім процедура узгодження креативних матеріалів та витрачений на це час — поки що залишається у старій реальності. Бізнес має навчитися приймати нові правила гри, і тоді дійсно отримає якісно новий результат», — додає Катерина Козій, Chief Executive Officer в AICON.

AI-контент також змінює професійні вимоги до працівників: тепер AI-creator має постійно навчатися, тестувати нові інструменти та слідкувати за оновленнями нейромереж. Без постійної практики та «надивленості» експертиза швидко втрачає актуальність, а разом із нею і конкурентоспроможність компанії, — пояснюють у команді.

Клієнти можуть швидко адаптувати контент для різних форматів, відповісти на тренди, відредагувати та дознімати сцени, що дозволяє економити бюджет та збільшувати ROI. Завдяки АІ бізнес отримує більше вибору з-поміж контенту, а отже і максимум можливостей у фрагментованому медіаландшафті, ділиться команда AICON.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader