Хто винен у величезних решітках радіатора BMW?
Хто винен у величезних решітках радіатора BMW?

Хто винен у величезних решітках радіатора BMW?

BMW нещодавно представила iX3 на автосалоні в Мюнхені, що знаменує початок нової дизайнерської мови Neue Klasse. Цей стиль швидко пошириться на інші моделі, оскільки компанія підтвердила, що його елементи будуть інтегровані в майже 40 нових та оновлених автомобілів до 2027 року.Neue Klasse отримала схвальні відгуки за свій новий передок з вузькою решіткою радіатора «twin-kidney» та горизонтальним світловим оформленням. Це значна зміна порівняно з попередніми моделями, і BMW зазначає, що ці елементи нагадують класичні моделі 1600 та 2002 з 60-х і 70-х років.Цей підхід контрастує з масивними решітками, які можна побачити на 7-Series, iX та інших моделях. Незважаючи на критику, керівник дизайну BMW Group Адріан ван Хойдонк не шкодує про таке рішення.Незважаючи на окремі негативні коментарі, ван Хойдонк підкреслив, що це не вплинуло на продажі. Навпаки, великі решітки, можливо, навіть сприяли збільшенню попиту.Масивні решітки не лише естетичний вибір — вони мають практичне призначення, оскільки вміщують численні датчики для автономного водіння. BMW планує пропонувати різні форми та розміри решіток, тому ера надвеликих решіток ще не закінчилася.Вже зараз видно, що оновлена 7-Series збереже велику решітку, хоча її дизайн дещо пом’якшили. Це свідчить про те, що BMW балансує між глобальними тенденціями та регіональними уподобаннями, адаптуючись до вимог різних ринків без радикальних змін.

Джерело матеріала
loader
loader