Столітня знахідка в сараї розкриває забуті концепти General Motors 1940-х років
Столітня знахідка в сараї розкриває забуті концепти General Motors 1940-х років

Столітня знахідка в сараї розкриває забуті концепти General Motors 1940-х років

У сараї в штаті Нью-Йорк було виявлено колекцію історично важливих автомобільних ескізів. Ці малюнки, датовані 1940 роком, створені у Детройтському інституті автомобільного дизайну, який належав General Motors. Вони є роботами молодих дизайнерів, які згодом сформували вигляд кількох американських автомобільних ікон.Ентузіаст Джош Квік натрапив на понад 80 давно забутих ескізів під час пошуку запчастин для старовинних тракторів у місті Конісус, що на південь від Рочестера. Хоча він і вважав папку з малюнками 1940 року цікавою, спочатку не усвідомлював їхнього історичного значення. Квік, який керує YouTube-каналом Quick Speed Shop і добре обізнаний у класичних американських автомобілях, незабаром помітив імена під ескізами — тих, хто став центральними фігурами в автомобільному дизайні 1950-х і 1960-х років.Роботи належать до семестру 1940 року в Детройтському інституті автомобільного дизайну, програмі, заснованій легендою GM Харлі Ерлом у 1938 році. Метою було навчання нового покоління американських автомобільних дизайнерів і залучення найкращих з них до GM. Усі ескізи, схоже, є результатом завдання спроектувати Buick для модельного року 1942. Сучасний понтонний стиль з інтегрованими крилами, який видно на всіх малюнках, став нормою в Детройті лише в кінці десятиліття. Футуристичні літаки та монорельси на задньому плані додають тему «світу майбутнього».У добре збереженій 80-сторінковій папці містяться роботи таких осіб, як Ед Гловаке, який просував Cadillac у середині ери хвостових плавників, Клер Маккічан, творець легендарних седанів Chevrolet 1955, 1956 і 1957 років та ранніх Corvette, і Нед Ніклз, автор неймовірного Buick Riviera 1963 року. Деякі з молодих дизайнерів досягли успіху поза GM: Джо Орос брав участь у створенні Ford Mustang, Джин Бордінат обіймав посаду віце-президента Ford, а Елвуд Енгел керував дизайном Chrysler протягом 1960-х років.Сім’я фермера, чий розпродаж майна призвів до знахідки, не має уявлення про те, як і коли папка потрапила до нього. Зараз вона знаходиться в надійних руках архівістів GM, які оцифрували всю колекцію і зберігають оригінальні малюнки разом з іншими роботами з Детройтського інституту автомобільного дизайну.Ця знахідка нагадує про те, як навіть скромні початки можуть призвести до створення культурних ікон. Дизайнерські рішення, розроблені цими молодими талантами, не лише визначили естетику автомобілів свого часу, але й продовжують впливати на сучасні тенденції. Історія цих ескізів підкреслює важливість збереження творчої спадщини, яка часто залишається поза увагою, але має безцінне значення для розуміння еволюції автомобільного мистецтва.

Джерело матеріала
loader
loader