/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F20a1ecd08a00641a0543ec5db0fbbfba.jpg)
Маркетинг у месенджерах поступово витісняє класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами, – експерт
Месенджери, які ще кілька років тому вважалися додатковим каналом комунікації, зараз стають основним інструментом взаємодії між брендами та споживачами.
За оцінками експертів, користувачі все більше часу проводять у чатах, де швидше та охоче взаємодіють із бізнесом, ніж у класичних соціальних мережах. Telegram, WhatsApp і Viber вже перетворилися на повноцінні платформи для запуску продуктів, продажу та формування спільнот, що дозволяє компаніям мінімізувати залежність від алгоритмів Facebook або Instagram.
"Саме у месенджерах бренди отримують шанс показати турботу і дати більше, ніж просто загальну інформацію про продукт", — зазначив директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко.
За його словами, бізнеси активно використовують канали з ексклюзивним контентом, чат-боти для підтримки клієнтів, а також формують ком’юніті довкола продуктів.
За даними міжнародної бізнес-консалтингової компанії, 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу у режимі реального часу. Це говорить про те, що месенджери перетворюються на територію для формування нової культури відносин між компанією та клієнтом – більш персональних, швидких та відкритих.
У перспективі ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі у низці сегментів.
