/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F60d4f88fbf67a7798801db4af9fa12d4.png)
Проблемні газові платіжки: що робити, якщо постійно завищують суми
Якщо платіжки за блакитне паливо регулярно надходять з некоректними нарахуваннями або ж газовики відмовляються повертати надмірно сплачені кошти, а скарги не дають результату, споживачі можуть скористатись іншим механізмом.
Як зазначається у матеріалі проєкту "ГазПравда", населення має право скаржитись у Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Регулятор має спеціальні повноваження у сфері контролю за газовим ринком. Якщо звернення до компанії-постачальника не допомогло, саме НКРЕКП може втрутитися, витребувати документи у газорозподільчих підприємств, перевірити їхню діяльність і навіть накласти штраф чи призупинити ліцензію порушника.
Подати звернення можна як усно, так і письмово. Усні приймаються під час особистого візиту чи телефоном на гарячу лінію. Водночас вони не підходять для випадків, коли споживач вимагає компенсації або перерахунку платежів. У такій ситуації необхідно складати саме письмову скаргу з доданими доказами: копіями квитанцій, фото показників лічильника, електронними скріншотами чи актами виконаних робіт.
Важливо також додати копію вашої претензії до газопостачальника та його відповідь. Якщо відповіді немає – це слід зазначити у тексті. Скаргу можна подати різними шляхами: особисто, поштою (краще рекомендованим листом з описом вкладення) або ж електронною поштою на офіційну адресу НКРЕКП.

