/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1c046b6cd1813167d748aa8bd27a61e1.png)
Маркетинг у месенджерах поступово витісняє класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт
Месенджери, які ще кілька років тому вважалися допоміжним каналом комунікації, нині стають основним інструментом взаємодії між брендами та споживачами.
За оцінками експертів, користувачі дедалі більше часу проводять у чатах, де швидше та охочіше взаємодіють з бізнесом, ніж у класичних соціальних мережах. Telegram, WhatsApp і Viber вже перетворилися на повноцінні платформи для запусків продуктів, продажів та формування спільнот, що дозволяє компаніям мінімізувати залежність від алгоритмів Facebook чи Instagram.
"Саме у месенджерах бренди мають шанс показати турботу і дати більше, ніж просто загальну інформацію про продукт", – зазначив директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко.
За його словами, бізнеси активно використовують канали з ексклюзивним контентом, чат-боти для підтримки клієнтів, а також формують ком’юніті навколо продуктів.
За даними міжнародної бізнес-консалтингової компанії - 91% клієнтів у світі хочуть отримувати допомогу в режимі реального часу. Це говорить про те, що месенджери перетворюються на простір для формування нової культури відносин між компанією та клієнтом – більш персональних, швидких і відкритих.
У перспективі ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг і соціальні мережі у низці сегментів.
