/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8942663c26763d81fd1ece133ee66709.jpg)
Stellantis розробив оригінальний метод для прискорення заряджання акумуляторів електромобілів та збільшення їхньої автономності
Незважаючи на активний розвиток електромобільних технологій китайськими виробниками, європейські автогіганти також не стоять на місці. Концерн Stellantis, спільно з компанією Saft, яка належить енергетичному гіганту TotalEnergies, представив перспективну розробку.Прототип, створений на базі Peugeot E-3008, оснащений новим типом акумулятора, розробленого в рамках ініціативи IBIS. Головна особливість полягає в інтеграції інвертора та зарядного пристрою безпосередньо в батарейний блок. Система підтримує як змінний, так і постійний струм зарядки, а також живить 12-вольтову архітектуру автомобіля та допоміжні системи.Заявлені переваги нової технології є суттєвими:Час зарядки скорочується до 15%. Наприклад, повна зарядка на стандартній станції потужністю 7 кВт тепер займає близько 6 годин замість 7.Наразі технологія перебуває на ранній стадії розробки. Випробування системи IBIS поступово розширюються та включатимуть дорожні тести. Якщо робота продовжиться успішно, система може з’явитися у серійних автомобілях до кінця цього десятиліття.Ця розробка демонструє, як традиційні автовиробники адаптуються до викликів ринку електромобілів. Інтеграція ключових компонентів у батарею не лише покращує технічні характеристики, але й може суттєво вплинути на собівартість виробництва. Подібні технології можуть стати ключовим фактором у змаганні з китайськими виробниками, особливо у сегменті доступних електромобілів для масового споживача.

