/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F432%2Fcb01dc44649ac06c352473af22c8d721.png)
Стигма. Або чому співробітники не звертаються по ментальну допомогу і що з цим робити
Недивлячись на зусилля HR відділу, безоплатні й конфіденційні програми психологічної підтримки від роботодавців, більшість українських співробітників не поспішають звертатися по допомогу. За даними досліджень Meditopia EAP Statistics, програмами EAP (Employee Assistance Program) користується лише 5–10% команди, хоча ефективним вважається рівень у 15% і вище.
В умовах війни це виглядає парадоксально: постійна загроза, вимушене переміщення та нестабільність лише підсилюють потребу в психологічній підтримці. Чому ж у такій ситуації люди не користуються допомогою, навіть коли вона доступна й безпечна? Одна з ключових причин — глибоко вкорінена стигма, яка змушує замовчувати втому, емоційні гойдалки та відкладати турботу про себе "на потім".
Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

