Стигма. Або чому співробітники не звертаються по ментальну допомогу і що з цим робити
Стигма. Або чому співробітники не звертаються по ментальну допомогу і що з цим робити

Стигма. Або чому співробітники не звертаються по ментальну допомогу і що з цим робити

Недивлячись на зусилля HR відділу, безоплатні й конфіденційні програми психологічної підтримки від роботодавців, більшість українських співробітників не поспішають звертатися по допомогу. За даними досліджень Meditopia EAP Statistics, програмами EAP (Employee Assistance Program) користується лише 5–10% команди, хоча ефективним вважається рівень у 15% і вище.

В умовах війни це виглядає парадоксально: постійна загроза, вимушене переміщення та нестабільність лише підсилюють потребу в психологічній підтримці. Чому ж у такій ситуації люди не користуються допомогою, навіть коли вона доступна й безпечна? Одна з ключових причин — глибоко вкорінена стигма, яка змушує замовчувати втому, емоційні гойдалки та відкладати турботу про себе "на потім".

Щоб прочитати цей матеріал, підпишіться на LIGA PRO
Вже маєте LIGA PRO? Авторизуйтесь

Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net
Джерело матеріала
loader
loader