/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Ffe2ec2a76c5ec3b57d198dbae0de5595.jpg)
З українців деруть утридорога за звичайний овоч: подорожчав уже на 24%
Ви дізнаєтеся:
На українському ринку зафіксовано подорожчання моркви. Зростання торгової активності в господарствах стимулювало підвищення цін, а ключовою причиною стало скорочення пропозиції через сезонний фактор.
На сьогоднішній день фермери в основних регіонах виробництва відвантажують якісні коренеплоди по 8-15 грн/кг ($0,19-0,36/кг). Це в середньому на 24% дорожче, ніж наприкінці минулого тижня, повідомляють аналітики проєкту EastFruit.
Чому морква дорожчає?
Оператори ринку пов'язують тренд із міжсезонням: більшість господарств уже завершили реалізацію середніх сортів, а до збирання врожаю пізніх сортів поки що не приступили. У результаті на ринку спостерігається істотне скорочення пропозиції.
Порівняння з минулим роком
Незважаючи на зростання цін, морква в Україні, як і раніше, дешевша, ніж рік тому: в середньому на 35%. Однак фермери не виключають подальшого підвищення вартості, якщо збережеться поточний темп попиту.
Таким чином, український ринок моркви вступає у фазу сезонного подорожчання, і найближчими тижнями ціни можуть продовжити зростання.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fe5dcbeed42f2bc494bf6726af9137059.jpg)
Ціни на продукти - останні новини
Як повідомляв Главред, середня ціна на вершкове масло помітно зросла порівняно із середньомісячним показником серпня. Зараз у середньому воно коштує 118,02 гривні.
Також відомо, що в українських супермаркетах зафіксовано деяке зниження цін на курячі яйця. Неупаковані яйця в середньому коштують 4,77 грн за штуку, що еквівалентно 47,7 грн за десяток - це на 67 копійок дешевше, як порівняти із серединою серпня.
Крім того, в Україні зберігається тенденція щомісячного подорожчання хліба. До кінця року ціни зростуть у середньому на 11-23% залежно від виду продукції.
Про джерело: EastFruit
EastFruit - це провідна міжнародна інформаційно-аналітична платформа бізнесу овочів і фруктів у країнах Східної Європи, Центральної Азії та Кавказу, з трьома мовними версіями новин та аналітики (Англійська, Українська, Російська) і аудиторією близько 100 тисяч читачів на місяць.
