/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2Fa7459c9b996cd1c81ede50cfae85204b.jpg)
Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити
В Україні постачальники комунальних послуг не мають права залишити споживачів без світла, води чи тепла без законних підстав.
Про те, у яких випадках можливе відключення та як захистити свої права, Vgorode розповів юрист практики банкрутства та реструктуризації ЮК “Приходько та партнери” Ілля Колесник.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі.
Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.
несплату рахунків (після письмового попередження);.
самовільне підключення або втручання в електромережу;.
аварійні ситуації чи планові ремонти.
Вода та водовідведення.
борги після попередження;.
аварія чи проведення ремонтних робіт.
виявлення витоку чи небезпечних порушень правил користування (тут відключення можливе навіть без попередження);.
самовільне підключення.
наявність боргу після повідомлення;.
аварії або профілактичні роботи;.
завершення опалювального сезону за рішенням місцевої влади.
Загальні правила.
- Якщо у мешканців незаконно відключили газ, воду чи електроенергію, вони мають право вимагати відновлення послуг та компенсації.
Головне — зафіксувати факт відключення та звернутися у відповідні органи, — пояснив Ілля Колесник.
У всіх випадках постачальники не можуть припиняти послуги без попередження, за винятком аварій чи ситуацій, що становлять загрозу безпеці.
Якщо ж відключення відбулося з порушенням процедури, споживач має право оскаржити його в НКРЕКП або в суді.

