Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити
Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити

Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити

В Україні постачальники комунальних послуг не мають права залишити споживачів без світла, води чи тепла без законних підстав.

Про те, у яких випадках можливе відключення та як захистити свої права, Vgorode розповів юрист практики банкрутства та реструктуризації ЮК “Приходько та партнери” Ілля Колесник.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі.

Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.

несплату рахунків (після письмового попередження);.

самовільне підключення або втручання в електромережу;.

аварійні ситуації чи планові ремонти.

Вода та водовідведення.

борги після попередження;.

аварія чи проведення ремонтних робіт.

виявлення витоку чи небезпечних порушень правил користування (тут відключення можливе навіть без попередження);.

самовільне підключення.

наявність боргу після повідомлення;.

аварії або профілактичні роботи;.

завершення опалювального сезону за рішенням місцевої влади.

Загальні правила.

- Якщо у мешканців незаконно відключили газ, воду чи електроенергію, вони мають право вимагати відновлення послуг та компенсації.

Головне — зафіксувати факт відключення та звернутися у відповідні органи, — пояснив Ілля Колесник.

У всіх випадках постачальники не можуть припиняти послуги без попередження, за винятком аварій чи ситуацій, що становлять загрозу безпеці.

Якщо ж відключення відбулося з порушенням процедури, споживач має право оскаржити його в НКРЕКП або в суді.

Джерело матеріала
loader
loader