Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу
Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

Податкова лідирує за кількістю скарг від українського бізнесу

Рада бізнес-омбудсмена у квітні – червні 2025 року отримала 208 скарг, закрила 94 справи та досягла фінансового ефекту у 275 млн грн.

Про це йдеться у квартальному звіті роботи ради.

Найбільше звернень стосувалося податкових питань (52%), зокрема податкових перевірок, та дій правоохоронних органів (14%). Далі йдуть скарги на дії державних регуляторів (8%) та органів місцевого самоврядування (8%). Топ-5 предметів звернень замикає митниця (6%).

Найбільше скарг бізнес-омбудсмену надходить від представників гуртової торгівлі — 21%. Далі у списку виробники — 18%. Приблизно кожна десята скарга від приватних підприємців (11%). Частка аграріїв серед скаржників — 7%, роздрібної торгівлі — 6%.

У раді зазначили, що у другому кварталі 2025 року помітною стала тенденція до зменшення загальної кількості податкових скарг бізнесу. Така тенденція пов'язана зі зменшенням кількості скарг щодо проблем в СМКОР (система моніторингу критеріїв оцінки ризиків).

«У квітні червні кількість скарг щодо СМКОР зменшилась до 31% (34 скарги) порівняно з 45% (52 скарги) у першому кварталі 2025 року та 66% у другому кварталі 2024 року відповідно», — зазначають у відомстві.

Також у раді зауважили, що найбільш проблемною категорією поруч з СМКОР є сфера податкових перевірок. Кількість скарг щодо перевірок у другому кварталі 2025 року склала 44% (48 скарг), що у відсотковому співвідношенні є більшою за показники попереднього кварталу (21%) та II кварталу 2024 року — 29%.

Джерело матеріала
loader
loader